6 سوبرداشت مدیران کسب و کار از تبلیغات در گوگل
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

6 سوبرداشت مدیران کسب و کار از تبلیغات در گوگل


وقتی پای تبلیغات کلیکی به خصوص تبلیغات در گوگل (Google Ads) به میان می‌آید، مدیران بازاریابی شرکت‌ها (از کوچک تا بزرگ) و کسب و کارها کمی محتاطانه عمل می‌کنند. خیلی وقت‌ها سوالاتی راجع به ساز و کار گوگل ادز برای‌شان پیش می‌آید که تا نرسیدن به جواب، ترجیح می‌دهند از گوگل ادز استفاده نکنند. در این ویدئو، 6 سوبرداشت مدیران از گوگل ادز را معرفی می‌کنیم که در نهایت باعث صدمه زدن به کسب و کارشان خواهد شد.

به عنوان مسئول بازاریابی یا مدیر کسب و کار، باید حواس‌تان به خیلی چیزها باشد. به خصوص در این روزها! خیلی از مدیران ترجیح می‌دهند به جای امتحان کردن تبلیغات گوگل (Google Ads) سراغ سئو بروند و از این راه خودشان را معرفی کنند. اما واقعا سئو به تنهایی می‌تواند کمک کند؟

بعضی از مدیران هم معتقدند سرمایه‌گذاری روی تبلیغات کلیکی گوگل با وجود مشکلات ارزی داخل ایران کار به صرفه‌ای نیست. بعضی دیگر هم فکر می‌کنند اگر تبلیغی در موتور جستجوی گوگل داشته باشند، رقبای‌شان با کلیک روی تبلیغ‌شان، باعث هدر رفت پول‌شان می‌شوند.

در این ویدئو با هم بررسی می‌کنیم که آیا چنین موقعیت‌هایی اتفاق خواهد افتاد یا فقط در حد افسانه هستند؟ شیما از دغدغه‌های مدیران راجع به گوگل ادز و میزان موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز می‌گوید و ساسان هم پاسخش را با دلایلش قانع‌کننده می‌دهد.

حتما این ویدئو را ببینید.

شیما تیموری
شیما تیموری

شیما یه عالمه باستانشناسی خونده. منتها بیشترین حفاری که کرده درون خودش بوده. یعنی مرتب تلاش می‌کنه همه زوایای پنهان و جالب وجودش رو کشف و دنبال کنه. به طور کلی اون عشق وافری به دنبال کردن و پیدا کردن داره.
شیما تو ادوردز - به قول گزارشگرهای کشتی- برای خودش صاحب سبکه و ضمناً دست به قلم خوبی هم داره...

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف