6 ترفند تضمینی برای به باد دادن پول در گوگل ادز!
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

6 ترفند تضمینی برای به باد دادن پول در گوگل ادز!


تا پای اسم تبلیغات در گوگل یا همان Google Ads به میان می‌آید، خیلی‌ها فکر می‌کنند که قرار است پول زیادی برای تبلیغات‌شان خرج کنند که نتیجه‌ی کمتری نسبت به سایر سیستم‌های تبلیغات کلیکی خواهد داشت. در حقیقت همینطور هم خواهد شد اگر دقیقا کارهایی را انجام دهید که در این ویدئو به شما می‌گوییم.

از 20 سال پیش که سیستم تبلیغات کلیکی گوگل - Google Adwords سابق – کارش را شروع کرد تا امروز در سال 2020 که اسمش به Google Ads تغییر داده شده، ساز و کار اصلی‌اش تقریبا یکی مانده: انتخاب کلمات کلیدی و نوشتن تبلیغ، تعیین Bid یا پیشنهاد برای هر کلیک و پرداخت براساس تعداد کلیک. با این حال در این مدت و براساس نیازهای تبلیغ‌دهندگان، ویژگی‌های دیگری هم به گوگل اَدز اضافه شده تا به کم کردن هزینه‌ و بهینه‌سازی تبلیغات کمک کند. در تمامی وبلاگ‌ها و آموزش‌های گوگل ادز (به زبان خارجی و فارسی) از نکاتی گفته شده که باید انجام دهید تا هزینه‌ی تبلیغ گوگل ادز را کم کنید. حالا ما برعکسش را به شما می‌گوییم: چه کارهایی بکنید تا کلی پول از دست بدهید؟ مثلا اگر نوع کلمه کلیدی (Match Type) را به درستی انتخاب نکنید، بیخود و بی‌جهت پول هدر می‌دهید.

ویدئو را حتما ببینید تا متوجه قضیه شوید. راستی شما هم تجربه‌ای در این زمینه دارید؟ خوشحال می‌شویم آن را بخوانیم!

شیما تیموری
شیما تیموری

شیما یه عالمه باستانشناسی خونده. منتها بیشترین حفاری که کرده درون خودش بوده. یعنی مرتب تلاش می‌کنه همه زوایای پنهان و جالب وجودش رو کشف و دنبال کنه. به طور کلی اون عشق وافری به دنبال کردن و پیدا کردن داره.
شیما تو ادوردز - به قول گزارشگرهای کشتی- برای خودش صاحب سبکه و ضمناً دست به قلم خوبی هم داره...

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف