قبلی
|
نمایش 2 رکورد از 1 تا 2
|
بعدی

این گزارشها را از تیم دیجیتال مارکتینگتان بخواهید
درست است که دیجیتال مارکترها یک سر دارند و هزار سودا، اما مدیران دیجیتال مارکتینگ و کسبوکارهای آنلاین یک سر دارند و هزاران سودا! اینکه همزمان حواسمان به بخشهای مختلف کسبوکارمان باشد، اصلا کار سادهای نیست. ما در این مطلب به شما میگوییم چه گزارشهایی را از تیم دیجیتال مارکتینگتان بخواهید تا کنترل امور از دستتان در نرود!

6 سوبرداشت مدیران کسب و کار از تبلیغات در گوگل
وقتی پای تبلیغات کلیکی به خصوص تبلیغات در گوگل (Google Ads) به میان میآید، مدیران بازاریابی شرکتها (از کوچک تا بزرگ) و کسب و کارها کمی محتاطانه عمل میکنند. خیلی وقتها سوالاتی راجع به ساز و کار گوگل ادز برایشان پیش میآید که تا نرسیدن به جواب، ترجیح میدهند از گوگل ادز استفاده نکنند. در این ویدئو، 6 سوبرداشت مدیران از گوگل ادز را معرفی میکنیم که در نهایت باعث صدمه زدن به کسب و کارشان خواهد شد.
قبلی
|
نمایش 2 رکورد از 1 تا 2
|
بعدی